Something New 21.05.12

Jag har äntligen tagit mod till mig och skaffat Steam och Onlive. Steam är som en virtuell spelbutik, man kan köpa spel som man installerar på datorn. Går jättefort, enkelt att använda och dessutom billigt. Och Onlive är ett spelcommunity där man kan köpa spel, provspela innan man köper och dessutom kolla när andra spelar. Om man inte känner för att köpa spelen kan man nöja sig med att spela de första 30 minuterna, helt gratis. Jag testade Homefront, vilket var sådär. Inget att skriva hem om direkt. Just nu befinner jag mig i en Call of Duty-bubbla, så jag kan nog inte uppskatta andra krigspel till fullo.
Från Steam köpte jag Half Life 1. Det har nog gått sex år sedan jag spelade Half Life 2 första gången och nu ÄNTLIGEN får jag spela föregångaren. My god. Kommer bli awesome!
Tillbaka till Black Mesa. Love it!

Kommentarer
Postat av: Sierra madres pressekreterare

Hrm....Dr Drew´s calling

2012-05-22 @ 12:49:25
Postat av: Linn

Spelnörderi!!! Underbart :D

2012-05-22 @ 23:39:05
Postat av: Nina

Haha! Spelnörderi har väl ingen dött av.....

2012-06-03 @ 01:14:53
URL: http://somethingnewgoteborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0