Something New 20.05.12

Underbart väder! Och underbart väder  + cykel + stor park = glad_tjej_88! Jag tog cykeln till Slottskogen och passade på att köra runt på ställen jag inte känner till så bra, så jag lär mig att hitta runt. Reslutatet blev att jag tappade bort mig, haha. Men så hittade jag den blåa linjen, kvarlämnad efter Göteborgsvarvet, som jag följde till Slottskogsvallen och därefter kunde hitta hem. Det var spännande! Andra gången sedan jag flyttade till Späckhuggaregatan som jag kommit vilse i Slottskogen.

Kommentarer
Postat av: Bobo

Hörde att den blå linjen i Stockholms tunnelbana skulle byggas ut till Nacka. Man har tydligen förlängt den.

2012-05-22 @ 12:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0