Something New 14.05.12

Ojojojoj. Jag är djupt, djupt deprimerad just nu.
Har spelat igenom Modern Warfare 3 och det var en deppig historia. Jag har gråtit tre (!!!) gånger. Första gången när Soap dog, de andra två gångerna när jag kom att tänka på att Soap var död. Hur kan de göra såhär? Låta honom överleva Modern Warfare 1 & 2 bara för att ha ihjäl honom i trean. Nä. Inte okej!
Utöver denna tragedi så gillade jag verkligen MW3. Lite trådar från ettan och tvåan som togs upp och avslutades och det var dessutom väldigt spännande emellanåt, nästan spännande i klass med första spelet. Like it!
Soaaaaaap, don't leave me!

Kommentarer
Postat av: Sierra madres pressekreterare

Nejdå. Wipe your tears honey. Soap blev bara trött på fame, bytte alias och bor nu i Eslöv, har tre barn och en psykotisk papegoja.

2012-05-16 @ 12:05:09
Postat av: Sierra madres pressekreterare

Nejdå. Wipe your tears, honey. Soap blev bara trött på fame, bytte id och bor nu i Eslöv med sina tre barn och en psykotisk papegoja.

2012-05-16 @ 12:08:56
Postat av: Nina

Haha! Åh, jag kan bara hoppas på detta....

2012-05-20 @ 00:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0