Something New 11.05.12

Idag har jag pysslat och grejat tillsammans med Linn större delen av eftermiddagen. Imorgon fyller Karin 24 år och vi har idag fått färdigt hennes födelsedagspresent. Det blev himla fint! Risken finns att Karin kanske ser detta så jag lägger inte upp någon bild. Kanske imorgon, när hon fått den. Oh, jag är så stolt över den! Kommer bli awesome. Imorgon ska jag tvätta, handla och baka. Och sedan åka med Linn ändå upp till Trollhättan och fira Karin. Kommer bli en fin lördag. Bye for now!
Istället för Karins present lägger jag upp en bild från jobbet. Jag tar alltid av mig mina tofflor innan vi går in och sover med barnen. Och när jag gick upp efter att barnen somnat såg jag att Elin ställt sina tofflor precis bredvid mina. Herregud så sött!

Kommentarer
Postat av: Sierra madres pressekreterare

Åh, vilken fin bild! Den säger så mycket.

2012-05-12 @ 12:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0