Something New 08.05.12

Okej. Nu skedde det. Jag har nått rock bottom.
Vanlig dag på jobbet. Var ute med barnen på gården. Filip hade kastat av sig sin mössan. Jag scannar av gården för att lokalisera den. Ser någonting i gräset några hundra meter bort. Jag spetsar blicken, känner en sorts spasm i mitt högra pekfinger. Och för ett ögonblick funderar jag över varför jag inte ser föremålet på närmare håll. Och sedan inser jag vad jag precis försökt göra; zooma in med blicken. Som man gör i Portal.
Jag har alltså börjat förväxla spel och verklighet. Nu är det kört.

Kommentarer
Postat av: Gothenburg Pussycat Doll

Dags att ta med dig till Dr Drew och spelrehab, baby.

2012-05-09 @ 12:03:41
Postat av: Adrianna McQueen

Nooooooo! Det låter ju läskigt PAH RIHK-TIHKT, som vi säger i Skåne. Step awaay from the game, step awaay from it...

2012-05-09 @ 12:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0