Something New 03.03.12

Min fina vän Karin bjöd med mig och Linn på Swedish Meatballs med Lingon, Carl Einar Häckners föreställning på Aftonstjärnan. Han har alltid varit bra och hur underhållande som helst men jag har framförallt sett honom på Liseberg på sommaren. Då är det mest trolleri, knäppa karaktärer och lindansöser. Men nu var det bara han, lite trolleri och mest massa prat, iakttagelser och långa utläggningar om livet och diverse andra grejer. Det var spännande att se den sidan av honom, att han i ena sekunden får en att skratta så man viker sig dubbelt med den där bananen som han viker hundra varv och sedan får en att nästan gråta när han pratar om hur skört livet är. Det var underhållande och roligt som alltid men även med lite uppmaning till eftertanke. Like it!
Som vanligt pratade han med publiken efteråt och han frågade oss vad vi tyckte bäst om. Vi svarade banan-grejen. Men nu i efterhand kom jag på att fan, det är ju HAN som är det bästa. Banan-tricket är jätteroligt men det är ju för att han gör det. Hans små ljud och rörelser och blickar, det är det som gör det roligt. Ack ack, att vara efterklok gör ju ingen glad.


Kommentarer
Postat av: Gothenburg Pussycat Doll

Gosh! Blev du inte starstruck? Det hade jag blivit.

OCH du, vad luktade han? Pure magic??

2012-03-06 @ 02:07:25
Postat av: Nina

Jag blev fnittrig tonårstjej! Hade tänkt fråga om han ville gifta sig med mig, men det kändes opassande på nåt sätt.

Haha! Jag luktade svett, han luktade gott!! :)

2012-03-06 @ 23:26:15
URL: http://somethingnewgoteborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0