Something New 13.06.12

Jag brukar säga att jag är emot alla typer av organiserad sport, förutom konståkning och curling (och tour de france!). Allt annat kan förbjudas. Det skapar bara ångest och alla miljoners miljarder man lägger på dessa fåniga tävlingar skulle kunna användas till så mycket annat. FÖRUTOM fotbolls-EM och VM. Det älskar jag, kan inte få nog. Och Tyskland är mina favoriter i detta pågående EM. Förutom att de spelar bäst så har de dessutom den bästa förbundskaptenen, Joachim Löw.
I löööve Joachim Löw.

Kommentarer
Postat av: Sierra Madres pressekreterare

Jepp. Han lever. Stoneface visade äntligen en känsloyttring. Miljoner klick på några dgr på Tuben.

2012-06-17 @ 13:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0