Something New 08.06.12

Yes, nu skedde det! Yes yes yes. Mmmm ja. Där satt den, stolpe in! Jag tänker förstås på SKATTEÅTERBÄRING. Den här tiden på året är himla göttigt. Jag jobbade extremt lite förra året och betalade dessutom väldigt lite skatt, kändes det som. Men det hindrade inte staten från att ge lite tillbaka ändå. Heheheeh, well well, don't mind if I do! Det åkte såklart in på sparkontot med en gång, men... något kan man la unna sig? Eller?
Jag vände mig omedelbart till etsy för att råda bot på detta pengaöverskott. Jag började med att beställa denna, för ungefär hundra spänn:



Men sen tittade jag runt lite och hittade en massa andra grejer! Hur ska jag göra för att ha råd med allt? 



Half life!



Battlestar Galactica!



Hitta Nemo!



Modern Warfare! Seriöst, allt detta nörderi, I've died and gone to nerd heaven!




Kommentarer
Postat av: Majan

Somliga får. Somliga får inte. Det här fåret får inte. Jag fick 30 kr tillbaka. Räcker det till ett handtag till en väska?

2012-06-10 @ 21:45:45
Postat av: Adrianna McQueen

Haha! 30 spänn? Det var magert. Jag vill ha allt du har lagt upp! Kan jag få allt?

2012-06-11 @ 01:33:50
URL: http://thesouthernscene.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0