Something New 24.01.12

Jag är extremt svag för smycken. Ringar och halsband framförallt. Vågar inte riktigt ta hål i öronen (löjligt egentligen eftersom jag piercat mig några gånger under tonåren), men den dagen jag tar mod till mig och gaddar snibbarna kommer min stackars plånbok ta mycket stryk. Det finns så mycket snygga örhängen! Jaja, det är framtida Ninas problem.
Har shoppat loss på rean idag och eftersom det förmodligen är årets pankaste dag var det ganska dött i affärerna. Kändes gött. Dock gjorde det ingenting att även jag börjar bli pank för det krävdes inte mer än en hundralapp för att få hem en ring och två halsband. Rea...love it!



'
30 kr från Lindex


30 kr från Åhléns


15 kr från Kappahl
(inte ens en hundring, 75 spänn för att vara exakt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0