Something New 12.02.12

Ibland hittar man saker som bara aldrig slutar vara roligt. Videor på youtube, bilder på failblog osv. T.ex den här:


Och jag snubblade över Photobooth i helgen och herregud! Jag har faktiskt inte skrattat så här mycket på länge länge länge. Och varje gång jag använder den skrattar jag tills jag gråter. Varje gång. Nej, det slutar aldrig vara roligt.

Jag har lånat hem skolans iPad för att lära mig hur den fungerar (ingen av mina kollegor har velat röra vid den så jag "offrade" mig), och det var i den maniken jag hittade Photobooth, som jag nu missbrukat hela dagen. Tänk att något så löjligt kan vara så jäkla roligt?



Kommentarer
Postat av: Piffipojkens matte( eller matta)

Åh, herregud! Psykosen har fått ett ansikte...Jag blir nästan rädd för dig! Men kul är det onekligen. Hm, man kanske skulle skaffa en sån där psykosmanick?

2012-02-13 @ 14:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0