Something New 08.02.12

Ikea time! Efter en timslång rundvandring på Ikea Kållered kom jag hem med diverse nödvändiga föremål, såsom lakan, skålar, handdukar, bokhylla och klädhäst (tusen spänn för den, det sved!). Men det sista jag knökade ner i vagnen var egentligen varken nödvändigt, viktigt eller användbart men ... det är dock viktigt att lägga pengar på saker som enbart gör en glad också! Dessutom är jag vuxen så jag får göra vad jag vill med mina pengar (den meningen gör mig alltid nöjd!). Alltså, en tavla med Gustav Klimt-motiv (Hårt Vatten har jag lärt mig att orginaltavlan heter) för cirkus 400 pix. Spanade in den för säkert två år sedan men har inte kommit mig för att köpa den innan (läs: varit för pank). Men nu slog jag till banne mig, och nu hänger den här bakom mig och myser. Love it!




Kommentarer
Postat av: Adrianna McQueen

Alltså HELLZ vad snyggt.

2012-02-08 @ 21:46:03
Postat av: Nina

Why thank you alexanderrr!

2012-02-08 @ 22:25:32
URL: http://somethingnewgoteborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0