Something New 25.04.12

Gick upp 04.20.
Cyklade iväg till Marklandsgatan 05.10.
Tog bussen 05.25.
Kom fram till jobbet 06.10.
Slutade jobbet 14.00.
Kom hem 15.00.
Klockan är nu 22.00 och jag är förvånandsvärt pigg. Har mest suttit och degat hela eftermiddagen och kvällen så det är väl förklaringen. Har kollat in massor av Let's Play på Youtube, bl.a. Amnesia som Sanna tipsat mig om. Påminner starkt om Thief, så det är helt i min smak. Love it, tack för tipset Sanna!
FrozenFoxy, min favorit-let'splayare på tuben, har en lång radda videor för Dead Island som jag håller på att kolla igenom. Renodlade zombie-spel är inte min favoritgenre men kan ju vara kul ibland ändå, tänkte jag. Det som mest fångade min uppmärksamhet var dock trailern för Dead Island; den är riktigt fantastisk! Och väldigt uppmärksammad blev den när den kom 2010 för dess tvivelaktiga innehåll (18 års åldergräns dessutom, say no more). 


Kommentarer
Postat av: Adrianna McQueen

OMG! Skitbra ju. Det är helt galet vilken klass det är på spel nuförtiden. Annat var det på Sonics tid!

2012-04-26 @ 20:55:50
Postat av: Nina

Eller hur! Det kunde lika gärna vara en trailer för en storfilm från Warner Borthers!

2012-04-29 @ 21:45:40
URL: http://somethingnewgoteborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0