Something New 14.04.12

Som vanligt känns det som att jag är sist att få veta allt skoj som pågår i världen.
När jag lyssnade på Mix Megapol häromsistens (som jag alltid gör när jag kör bil. Radiopratarna, reklamen, uuuh. Krupp. Men musiken är grym!) introducerades artisten Gotye med följande mening; "ett belgiskt-australiensiskt inide-enmansband". Jag blev såklart superintresserad. Och låten var trevlig. Googlade. Youtubade. Och såg att videon haft över 160 000 000 visningar. What the WHAT!? När hände detta? Jag trodde bara att Charlie bit my finger och sånna grejer kom upp i så många visningar. 


Kommentarer
Postat av: Emily

Really awesome. I like.

2012-04-16 @ 00:21:28
Postat av: Nina

Visst är det fantastiskt? Går på repeat på Spotify.

2012-04-29 @ 21:50:46
URL: http://somethingnewgoteborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0